Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pak Kai. Meer weten? Ontdek meer
Robert
21 jun 2026 om 22:04
zeer goed snel zeer warm fantastische
Lotte
21 jun 2026 om 20:04
Loempia’s erg vet, sushi wel goed van smaak. De bezorger kwam anderhalf uur na de aangegeven bezorgtijd pas aan. Dat was tweeënhalf uur na het plaatsen van de bestelling. Niet netjes.
Carona
21 jun 2026 om 19:14
Voor 200 euro besteld, helaas slechts 2/3 van de bestelling ontvangen. Het eten zat in 2 zakken en we misten duidelijk de derde zak. Helaas zeer onvriendelijk te woord gestaan en wilde het restaurant totaal niet meewerken aan een oplossing. Nooit meer.
Cock
21 jun 2026 om 19:12
Eten goed zoals altijd. Maar besteld om 16:33 en bezorgd om 18:53. Absurd laat
J
21 jun 2026 om 18:07
Zo als de voor gaande keren weer op tijd bezorgd, en heerlijk eten.
Annet
20 jun 2026 om 8:13
Sushi was niet lekker
Fernando
18 jun 2026 om 19:42
Altijd goed
Van
5 jun 2026 om 17:23
babi pangang was uitgebakken vet. geen vlees eraan....en de bak met babi pangang was 3 x zo groot dan de Nasi die je erbij krijgt. qua smaak was alles flauw
Fernando
30 mei 2026 om 20:47
Altijd goed
Sarper
28 mei 2026 om 11:08
Fast delivery and good quality food. Satistified with the food and service. Only missing was ginger with the sushi but it’s allright.